19 Mayıs 2012 Cumartesi

Z ve F Makyaj Gecesi Yaparlar...

Herkese selamlar. Ben F., Z. Şu anda mışıl mışıl uyuyor. Dün gece kızkıza gecesi vardı. Epey geç yattık. Ama tabii benim içimdeki vampir uyumama izin vermedi. Dün aksamki şahane makyajımın verdiği gazla, bana fırça almaya gidicez. Fırçaların efendisi kıymetlimiss Mac 187 avucuma gelecek.


E haliyle yeni sevgilim Mac ile ilk buluşmada özenli olmalıyım. Bu yüzden sabahın köründe hortladım. Severek aldığımız ipek saten bir kumaşımız vardı. Çok pratik de bir modelimiz. Ve hemen başladım dikmeye. İlk defa dikiş prosesi anlatıyorum, kusurum olursa affola... 120x100 ölçüsünde ipek satenin dört kenarına overlok çekip 1 cm. kıvırdım. Boyu 59 cm olacak şekilde katladım. Şu görüntü oluştu:
Sonra enden, tekrar katladım. Sonuç olarak elimizde 59x49 dikdörtgen var. 59; boy ölçümüz, 49 enimiz. Şimdi ölçü almaya başlayabiliriz. Belinizin ölçüsünü alıp, istediğiniz bolluğu hesaba katın. Çıkan rakamı 4'e bölün. Ve kat yerinden ilk ölçüyü alın. Benim ölçüm 32cm. (1) Omuz üstünüzden kol oyuğunuza yine istediğiniz bolluğu göz önüne alarak ölçü alın. Benim ölçüm 25cm. (2) Ve son olarak yaka açıklığı ölçünüzü alın. Benim ölçüm 17cm. (3)
Sonra yan teyelleri alıp dikiyoruz. Yaka açıklığını da düz çizgi halinde kesip, overlok yapıyoruz. İnce kıvırıyoruz. Voila.   ve sonunda uykucu Z.A uyanır  F.Ö yü yeni bir kıyafetle karşısında görür
  Z.A vampir olduğunu düşündüğü arkadaşına şüpheli gözlerle bakmaya başlar
 F.Ö yeni tuniğinin verdiği sevinç ve heycanla Z.A nın kendisine gelmesini beklemeden ardı ardına neler yaptığını anlatmaya başlar(yukarıda ayrıntılarıyla yazılmıştır)
Z.A : hala süpheli olarak baktığı F.Ö yü takdir etmekle yetinir
(İÇ SES: sen birde benim dikiceklerimi gör bu tunik neki:) )

3 yorum:

  1. eline saglık pek hoş olmşş

    YanıtlaSil
  2. :) tesekkurler tugbacim. blogumuzun ilk yorumu :)

    YanıtlaSil
  3. Çok eğlenceli bir anlatım diliniz var,enerjinize de hayran olmamak elde değil tabi :)sevgiler

    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;