25 Nisan 2012 Çarşamba

Z.A ,F.Ö nün karşısına elinde ne olduğu tanımlanamayan bir cisimle girer ve hikaye burda başlar...

F.Ö:  Zişom sen iyimisin bu ne??

Z.A:  Yeni keşfim, ne oldugunu açıklamadan önce tahminleri alıyım.

F.Ö:  Ahhh zişom şu anda kafayı üşüttüğünü düşünüyorum ama geçerli bir tahmin değil sanırım:)

Z.A:  Bana olan güvenin için teşekkür ederim fatoşum, koynumda yılan beslemişim, resmen şoktayım!!!

F.Ö:  Aaa olurmu hiç öyle şey , ama bazen...

Z.A: Tamam tamam açıklıyorum, akıllarda daha fazla şüphe bırakmayalım.

Vee tataam karşınızda yüzyılın icadı. kimsenın daha önce düşünemediği(yalan söylemeyelim şimdi belkİ var ama ben bilmiyorum) el  ve ev yapımı yada modern deyimle DIY projesi FIRÇA KURUTMA ASKISI

F.Ö:  Hıııı...hııııı.hııııı çok yaratıcı olmuş insanlık bu buluşu bekliyordu . Sağladığın faydalardan dolayı
tebrik ediyorum:)

Z.A:  Sen dalga geç bakalım . Siz bakmayın ona, nasıl yapıldığı hakkındaki ayrıntıları daha sonra yeni ve süslü versiyonuyla anlatıcam..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ben diyorum ki;