15 Haziran 2012 Cuma

bugünlerde neler giyiyorum

Herkese selamlar ben Z. ,F karşımda haftasonu katılacağımız bir düğün için elbise dikmekle meşgul. Benim kıyafetim çoktan hazır :) Daha önceki postlarımızda gördüğünüz siyah tüllü elbise. Bakalım F bana rakip olabilecek mi? :) Bu yazdıklarımı görünce elindeki makasla beni kıtır kıtır doğrayada bilir hehe. F bu kadar meşgulken bende sıkıntıdan birkaç kıyafet denemesi yaptım. Herkes bugün ne giydim postu hazırlarken, çoklu hali olan bugünlerde neler giyiyorum postu hazırlamaya karar verdim :) Vee tataaam karşınızdayım (nacizane dolabımdan bir kaç parça) Umarım beğenirsiniz. Sevgiler...



Renkli pantalonlara bayılıyorum. Cıvıl cıvıl tam yaza uygun tabiiki olmazsa olmazım topuk modeli ve boyu ne olursa olsun topuklu ayakkabılarım. Onlarsız asla yaşayamam :)



Önü kısa arkası uzun  modeller bu sıra fena halde takıntı yaptı bende. Gömlek, t-shirt, elbise farketmez, orantısız olsun yeter :)



Ve son resmim :( Maalesef daha çok resim koymak isterdim ama, sevgili biricik arkadaşım F elbise hazırlıkları arasında beni pek sallamadı ve bukadarcık çekti.

Vee son sözüm şu ki; ayakkabı ve çanta aşktır :) herkese kocaman öpücükler...

5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. neyse tatlım yazmıcaksın sanırım hadi kolay gelsinnnn.

    YanıtlaSil
  3. yok canım olurmu hiç kusura bakma ramazan, oruç ,misafir derken biraz dağıldık malesef :( toparlanmaya çalışıyoruz.çok çok özür diliyoruz yanlış anlaşılmak istemeyiz.pantolan koton dan kış sezonu ama yaz sezonunda da var sanırım.tekrar tekrar çok özür dileriz lütfen samimiyetimize inanırsan bizi çok mutlu edersin.sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. ayakkabılarını beğendim ayaklarında harika duruyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melisa cok tesekkur ederim :) begenmene sevindim. Sevgiler...

      Sil

Ben diyorum ki;