10 Haziran 2012 Pazar

Küçük Siyah Elbise

Çok sevgili ve değerli izleyiciler;
Ben F. Size daha önceki postlarda kendi gardrobumu oluşturmaya çalıştığımdan bahsetmiştim. Ve billahi bu elbise as parçalardan biri. Hatta ilk sırada diyebilirim. Nasıl güzel bir kumaş yakaladım bilemezsiniz. Bildiğiniz üzere hediye elbise yapmak için kumaş almaya çıkmıştım. İyi ki de çıkmışım. Orada siyah esnek kumaş ararken bu ganimeti buldum. Hediyelik kumaşımızdan birazcık daha ince. Ki bu dökümlü durmasını sağladı.

Bu arada az biraz dikiş dikiyorsanız bu ayki Burda dergisini (Haziran 2012) mutlaka ama mutlaka edinmelisiniz. Daha şimdiden tam 5 parça diktim. Resimdeki siyah elbiseye ise görür görmez göz koydum. Buna benzer bir elbiseyi (V yaka ve omuz plileri sırttaydı) Zara'nın Winter2012 koleksiyonunda denemiştim. Neyse işte kumaşı bulunca, patron da hazır olunca beni durduracak bir şey kalmadı. Zaten Z.'da şehir dışında. Depresyonun dibinde kendimi dikişe verdim. Patronu çıkardım. Yatırıp birgüzel biçtim. Elbise inanılmaz kolay. İki yan dikiş. Arasına cep torbaları. Omuza bir pli. Ve tataaam. Şimdi diyeceksiniz bitmiş hali neden yok?

:( Elbiseyitam iki kez giydim.(Düz sandaletlerle kombinledim. Süper rahat casual bir görüntü oldu). Ve fakat bu hafta küçük emrah modunda gariban gariban tek başıma (damarın dibinin dibi) dolandığım için resmimi çekecek bir insan evladı bulamadım. Hafta içinde resimle editleyebiliriz inşallah. Ama dergideki resmin aynısı oldu.

Elbiseyi yapmanızı şiddetle önerir, hepinize kucak dolusu sevgilerimi gönderirim efendim...

vee  Z'nin gelmesiyle elbisenin fotoğrafları karşınızda:)





17 yorum:

  1. tatlımmm ellerine sağlıkk eminim çok şirin bişey olmyştur.. Z.gelip çekecekmiş ya fotoğrafını twitterda yazmış.. Üzülme :)
    Urfa'da olmasaydım gelip ben çekerdim zevkle :)
    Ama burada bu dergiyi bulamadım hiçbir şeyi bulamadığım bir şehir olarak.. Burda'nın web sitesi vs. var mı? online dergi?
    dikmek için can atıyorummm =)

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlısın :) Zaten hep sevmiştim seni. Ara verdiğim dikiş işlerine geri dönme isteği uyandırdın. Yalnız fotoğrafları az büyük koysanız ne güzel olurdu. Z'ye selam..
    Öptüm maviş gözlerinden..

    YanıtlaSil
  3. Segili SED; çok çok teşekkür ederim güzle haberin için :) Z. şu saatlerde evinde nihayet. Pazartesi güncelleyebiliriz postu resimle birlikte. Çok tatlısın bu arada. :)
    Burda dergisinin online satışı var mı bilmiyorum. Pafta sorunu olduğu için pek sanmıyorum. Ama şu anda aklıma bir sonraki post geldi. kalıbını kendin çıkarabileceğin bir pantolon diktim. denemelisin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Gülenciğim canımın içi; sensin tatlı. Ben de seni hep çok sevdim. O sımsıcak yazıların, adın gibi gülen yüzün...
    Mutlaka geri dönmelisin dikiş dikmeye. Bence tam bir terapi. Belki ilk zamanlar biraz cansıkıcı olabilir ama sonrası çok güzel. Canım ben bütün o yazdığım postları cep telefonundan kolaj yapıp yolluyordum. Artık bilgisayardan yazıyorum. Büyük kocaman resimler yayınlıycaz :) çok çok kocaman öpüyorum..

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık, elbiseyi senin üzerinde görmeyi bekliyorum:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir elbiseye benziyor ama üzerinizde daha da güzel görünebilir tabii :)

    YanıtlaSil
  7. bende bu güzel, içten yorumun için telekkür ederim F'cimmm :) O senin tatlılığın..
    Merakla sonraki postu bekliyorummmm! =)

    YanıtlaSil
  8. Begonvil; yarın diğer yarımla birsürü fotoğraf çekip edit yapacağız yazıyı. Sevgiler bizden

    Sedosfer; :) inşallah beğenirsiniz, sevgiler...

    SEDcimmm; bu hafta post bombardımanı yapmayı düşünüyoruz. Umarım başarırız. Sevgiler ve kocaman öpücükler...

    YanıtlaSil
  9. her dolabın olmazsa olmazı, zor zamanların kurtarıcısı...güle güle güzel günlerde giy güzelim...

    YanıtlaSil
  10. elbiseden ziyade sen çok hoş çok neşeli çıkmışsın
    pozitif enerjin buralara dek yansıdı :)

    ayrıca elbisende evet çok güzel trbkler ellerine sağlık..

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  11. Ozax; çok teşekkür ederim. şididen 4 kez giydim. casual olarak kullanıyorum. çok basitti. her rengi yapılaa :D sevgiler...

    Zeynep;Çok teşekkür ederim güzel yorumun için. sevgiler bizden :)

    YanıtlaSil
  12. valla tebrikler aynısı olmuşş ellerinize sağlık :))Fatmacım çokta yakışmışş güle güle iyi günlerde giy :))

    YanıtlaSil
  13. Blogunuzu şimdi tesadüfen buldum ve bayıldım =) Ellerinize sağlık...
    Dikişe başlamak istiyordum ama bir türlü cesaret edemiyordum. Sanırım ufak ufak deneyebilirim..

    gizemizmirli.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. emel ablacım teşekkürler beğenmene çok sevindim.sevgiler

    YanıtlaSil
  15. kelebek umarım nacizane blogumuz dikişe başlaman için sana gerekli ilhamı verir postlarını merakla bekliyoruz sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. severek dikiş diktiğiniz belli burdadakinden güzel olmuş sizin elbise

    YanıtlaSil
  17. sakibekılıç hemde çoook seviyoruz birşeyler üretmek süper bir duygu :)

    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;