19 Haziran 2012 Salı

F.nin Küçük Kırmızı Elbisesi

Siz benim küçük dediğime bakmayın a dostlar. Bu cüsseye ne kadar küçük denirse, elbise de o kadar küçük işte :) Selamlar... Ben F.

Z. ile pazar akşamı bir sünnet düğününe katıldık. Son kumaşçı ziyaretimizde karar vermiştik bu kumaşı görünce. Kırmızı strapless elbise yapacaktık. Z. biryerlerde strapless kalıp gördüğünü hatırlıyordu da onca Burda arasında kalıbı bulmak kolayiş değildi. Bu böyle olmaz deyip kolları sıvadı. Burda dergisini bilirsiniz; bir toplu gösterim sayfası vardır. Hiç üşenmedi kuzum tek tek bütün arşivimizi fotoğrafladı. (Arşivimiz de başka bir postun konusu bu arada. Aklımızda yani :)) Tabii bu arada kalıbı da buldu. Aralık 2010 Burda'sı 116 no'lu elbise.






Hemmen kalıbı çıkardım ve biçtim. Şimdi diyeceksiniz hani nerde? İyi bir çocuk olursanız birgün yapım aşamalarını görebilirsiniz. :)

Z - Karışmayayım diyorum ama yok! Ben sana yapım aşamalarını fotoğrafla diyorum, sen şirinler diyorsun!
F - Sonra şirine, terzi şirine çemkirirken şirin baba
Z - Tamam anladık unuttun! Devam et!
F - Sen de bugün peplumu unuttun. Ben... Neyse çemkirme hakkımı peplum postuna saklıyorum.

Efendim işte anladığınız üzere ben yine fotoğraflamayı unuttum heyecandan. Çok hızlı çalıştığım için bizzat kendim. Tık tık tık. Bir bakıyorum ki dikiş bitmiş fakat fotoğraf yok. :)

Neyse işte elbiseyi biçtim. Kuplu bir model. Kumaş da esnek. Vücuda tam oturan bir model. Bütün dikişleri kapatıp sol tarafa gizli fermuar diktim. Etek ucunu overlokladım. İncecik kıvırdım. Göğüs kısmında pervaz çalıştım. Çünkü hafif bir kalp formu var göğüste. Düzgün dursun diye çıma da yaptım. Yaptım ettim diyorum. son etek baskısı düğün günü yapıldı. Kuaför randevuma yarım saat kala :) Son dakika insanıyım vesselam.

Koştura koştura kuaföre gidildi. Sağolsun Denizciğim tam istediğim gibi bir kafa yaptı. :) Tabi yapılırken ben hala bık bık öyle mi olsa böylemi diye başının etini yedim.





Z - Bunu fotoğraflamayı unutmuyosun ama!
F- Samaraaaa wuuuu...
Z- Tamam hadi bitir şu postu sadede gel!

Sonra işte böyle oldu (Bu arada makyajımı kendim yapıyorum Z. nin engin deneyimleri sayesinde. Deniz şok oldu kaldı. Nerdeyse benim kadar iyisin dedi yiğitliğine bişeyler sürmemek için ama biliyorum. Senden daha güzel makyaj yapıyorum Deniz!);





Sonra Z.nin kuaförüne doğru yola çıktım :) Amanııın bu kısmı yazsam mı es mi geçsem bilemedim şu anda. Adam bizi şikayet edebilir yazacaklarımdan dolayı. Neyse biz bunu müzakere edelim bir ara. Sonra posta edit yaparız :)

Velhasıl sağ selamet düğüne gittik.

Z - Çok şükür!

İşte karşınızda akıllara zarar elbisem :)





Bu arada gece boyu ısınmak için dışarı taşındık.



İçerisi buz gibiydi. Ama biz çok eğlendik. Sonraki gün bir kamyon dayak yemiş gibi hissetsek de güzeldi. Elbise gerçekten çok kolay bir kalıptı. Yapacak arkadaşlara şimdiden iyi eğlenceler dilerim.

Z - Sanada iyi eğlenceler. Her renginden yapmadan bırakacağını sanmam :)
F - Yok bi tek saks mavisi ve siyah yapıcam. Aslında yeşil ve mor da güzel olur. İnce askılar yapsak şöyle düzensiz. Ordan burdan geçen vır vır vır...
Z - Neyse hanımefendi konuşa dursun. Postu ben kapatayım. Çok eğlenceli bir günden naklen yayın postu oldu. Hepinize kucakdolusu sevgiler...

Edit.(10 dk. sonra, rekora koşuyoruz.) Hani şu yazıp yazmamakta kararsız kaldığımız kısım vardı ya. Z.nin kuaför faciası. Olay tam olarak şöyle cereyan etti gözlerimin önünde; Ben kuaföre vardığımda kuzucuğumu makyaja almışlardı. Saçları da tam olarak bitmemişti. Makyöz kız makyaja başladığı anda ikimiz de dumur olduk Z. ile. Çekmecedeki MAC marka ürünlerin hepsi sahteydi. Pazar creation yani. Tamam küçük bir kuaför olsan ve müşteri portföyün belli olmasa, en önemlisi bir saç boyasını 300 TL ye yapmasan anlaşılabilir bir durum. Ama be canım olur mu? Ha Z.nin cildi problemli olmasa yine anlaşılabilir bir durum. Hadi onu yuttuk. Ama asıl bomba, kooskoca lüks bi kuaförde tek renk fondöten olmasıydı. Kontür için bile yoktu. Bu benim gibi bi makyaj bilinçsizinin gözüne battıysa siz Z.nin halini düşünün. Şimdi ne var bunda demeyin lütfen.

Gidiyorsunuz profesyonel makyaj yaptırmaya. Belli bir meblağı gözden çıkarıyorsunuz. Sonra önünüze sahte, yetersiz ürünler ve bilinçsiz bir makyöz çıkıyor. Dahası siz bunu dile getirince işletmeci size çemkiriyor (bol çemkirmeli bi yazı oldu bu arada) "siz de hep sahte ürün diyorsunuz Z. hanım" diye. Çocuğum sahte işte. Bunu yazıp yazmamakta kararsız kaldık. Ama Z. yazalım ibret olsun deyince hak verdim. Çünkü yapılan şey çok ayıptı. Özellikle özür dilemek yerine çemkirmek en yapılmaması gereken şeydi. Bunlar olurken Z. nin kocası O. neredeyse yarım saat bekledi. Ve böylece Özkan Akan Tasarım ve Z. son kez görüşmüş oldu!

Allahtan Z. makyaj çantasını kuaföre götürmüştü. Yoksa hem vallahi hem billahi çıngar çıkardı orda :)
Z - Bundan sonra ne olursa olsun Sacha
F- Bebiş bunlar reklama giriyo dimi :)
Z - Hey allahım! Ben nerdeyim, sen nerdein!
F - Gerginsiniz siz bugün Z. hanım!
Z&F - hahhahhahahhaha

16 yorum:

  1. Çok güzel olmuş elinize sağlık kolye ile tamamlanması hava katmış :)

    YanıtlaSil
  2. Kuğuçe;teşekkür ederim. Kolye Z.nin takı kutusundan. En kısa zamanda bu tarz bir yaka DIYı yapacağız hep birlikte :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. hihihi sizin diyalogları koptum fıstıklarr :)))
    canım bişey sorucam burda dergileri ne kadar oluyor fiyatı ve nerelerde satılıyor??
    Ben Urfa'yı talan ettim bulamadım :((

    Bide ben kalıpsız dikiyorum genelde.. Kalıp kullanarak dikmekle arasındaki farklar neler, önemli mi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah kiyamam sana. D&R gibi yerler yokmu. Ordan bulabilirsin. Yada gir Burda web sitesine. Ordan alabiliyosun galiba sedcigim. Ben de kucukken kalipsiz dikerdim. Etekleri falan. Ama kalip daha cuk oturan kiyafetler yapmamizi saglar bebis. Ozellikle pensli ve kuplu modellerde.

      Sil
  4. Vayy bebeişimmm Z, sen zaten çok güzelsin bozma moralini.. Ayrıca bu yazdıkların onların terbiyesizliği olmuş, senin bi suçun yok!
    Hayır anlamadığım neden aynı kuaföre gitmiyorsunuz beybiler??

    Bu arada bende makyajımı genelde kendim yaparım. Bakmayın daha 17 yim ama dğündü dernekti çok olur bizim buralarda :))

    kocamaaan sarılır öperim sizi fıstıklarr!!!
    Daha yüz yüze tanışma fırsatımız bile olmadı ama siz benim şekerlik abidesi ablalarımsınızzz <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatli dilli bicirik. Ben Z. Den yaklasik 30 km. Uzakta oturuyorum. Mudanya diye bi yerde. Orda da devamli gittigim bi kuafor orasi. O yuzden degistirmiim dedim. Nazim geciyo orda. Modeli begenmezsem degistirtebilirim diye dusundum. Z.nin de kuaforu baskaydi aslinda. Sacha diye bi yer. Son uc dort aydir degistirdi. O da sac rengini super tutturdugu icin. Allahi var Z.nin sac rengi on numara oldu. Ama diger konularda adam yeteneksiz :) amma yazdim yahu. Biz de seni cok kocaman opuyoruz balim. Bizim kucuk sirin sedimiz :)

      Sil
  5. destanhlar gibi de yorumlar yazmışım hahah kafanızı ütüledim şimdi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe askolsun. Sen istedigin zaman istedigin saat yaz. Ben mutlaka cevap veririm :)

      Sil
  6. bide bidee F.tibitırdan da yazmıştım ya elbise çok yakışmış sana tenine falan hele ki colorblock kolye ile kombinlemen şahane olmuş!
    Papilere yoru yok zaten mükemmeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah kiyamam gordum gordum. Cok sagol kuzucum :)

      Sil
  7. Elbise çok şık olmuş :) çok da şık kombinlemişsiniz :) çok çok şeker bie blogunuz var :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederiz :) sevgiler bizden kucak dolusu hem de :)

      Sil
  8. elbise şahane, sen şahane. eline sağlık:))
    kuaför maceranız kötü olmuş. Z'yi göremeyorum fotoğraflarda:))
    öptüm ikinizi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim benim. Z.gizli kahraman. Sadece twitterda. Farkli sebeplerden dolayi :) kuafor olayi bombaydi hakkaten. Su anda hala onu konusuyoruz. Biz de cok opuyoruz. Ne zaman bulusuyoruz bu arada :)

      Sil
    2. en kısa zamanda:)) herkesler tatilde. en uygun zamanda görüşürüz:)
      öptüm sizi

      Sil
  9. elbise şahane, sen şahane. eline sağlık:))
    kuaför maceranız kötü olmuş. Z'yi göremeyorum fotoğraflarda:))
    öptüm ikinizi:)

    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;