17 Haziran 2012 Pazar

Mercan elbise Vol.1

Merhabalar. Başlığı görünce anlamışsınızdır devamı gelecek galiba. :) Malum hastalık şeklinde bende; aynı elbisenin farklı renk ve desenlileri :) Bu arada ben F. Capcanlı  bir pazar sabahından yazıyorum bu postu. Bugün çok işimiz var Z. ile. O yüzden erkenden uyandım. Biraz vakit de bulmuşken mercan elbisenin postunu hazırlayım dedim.



Geçtiğimiz hafta Z. yokken dikmiştim bunu. Gelince fotoğrafladı kendisi. Giderken de sıkı sıkı tembihledi; yapım aşamalarını çek diye ama nerde bende o akıl. Hep sonuna gelince hatırlıyorum. neyse bir tanecik çekmişim :D nazar boncuğu niyetine :)


Kalıba sadık kaldım ilk başta. Ama yakası çok küçüktü. hiç sevmem küçük yakaları. Epey oydum yaka kısmını. Bir de ilk önce cepli yaptım. Hatta fotoğraflarda cepli hali var. Tam kalça lastiğine geldiği için potluk yaptı, ben de çıkardım cepleri. Böylece kalçadaki potluktan da kurtulduk. Yazlık tiril tiril bi elbise oldu. Cepsiz halinin fotoğrafları için Z. ye başvurucam. Şimdilik benden bukadar. Sevgiler...




7 yorum:

  1. aaa aynısından bende anneme diktirdim,dikiş dikmeyi bilmiyorum,aynısından bizde diktik çok güzel oldu :)) sizinki de çok güzel olmuş, güle güle iyi günlerde giyin :))

    YanıtlaSil
  2. Sagol emel ablacim. Sen de iyi gunlerde giy insallah :)

    YanıtlaSil
  3. Süper olmuş bayıldım ama yapım aşamalarıda olsaydı keşke:(

    YanıtlaSil
  4. :( evet keşke unutmasaydım. birdahaki sefere inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. güle güle giy =)
    banada beklerim =)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba F.,
    Dergide bu modeli ilk gördüğümde ben de bayılmıştım ve elime uygun kumaş geçer geçmez dikip giydim. Giyerken de rahatlığına ayrıca bayıldım.

    Senin elbisen daha da bir şık olmuş. Yakasını açmak iyi bir fikir. Bu haliyle daha hoş görünüyor. Ellerine sağlık!

    Benim elbisem de burada: http://sedosfer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Rainbow; teşekkürler. Geliriz bloğuna :)

    Sedacım; elbisen harika olmuş. Yorumda da bahsettim bayılırım mint yeşiline. Çok da yakışmış tatlım. Güle güle giy. İyi günlerde inşallah. Öpüyorum kocaman. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;