15 Temmuz 2012 Pazar

Mimlendik! Hakkımızda hayırlısı :)



Herkese selam ben F. Z istanbulda fellik fellik gezerken ben evde pazar pineklemesi yapıyorum. Foursquare'den takip ediyorum balımı. O kozmetik mağazası senin, bu kozmetik mağazası benim geziyor :) Malum geçen haftalardan cezalıyım. Bu ara yeni postları ben yazacağım. Geçtiğimiz hafta çılgın kızımız Supercellma bizi mimlemiş. Ben de hazır pc başına oturmuşken bu mim yazısını hazırlayayım da hakkımızda neler düşünüyorlar okuyayım dedim. Evet şaşırmayın. Mim'i sen yazacaksın sevgili okur. Ben okuyacağım. Hep biz hep biz nereye kadar. Biraz da siz yazın biz okuyalım :)

Mim'in konusu "Hakkımızda ne düşünüyorsunuz?" Biz iki kişi olduğumuz için sanırım epey uzun olacak yorumlar. Kısaca hakkımızda ne düşündüğünüzü yazacaksınız. Objektif, çat çat yani :) (ben aralarından kötü olanları sileceğim :)) şaka şaka silmek yok. En objektif yoruma yıldızlı pekiyi verecek kapasitedeyim şu anda. Hadi bakalım, kolay gelsin. Merakla bekliyorum yorumları. Herkese kocaman öpücükler. Bu arada hepinizi mimledim :) Çünkü bu mim fikri çok orijinal ve hoş. O yüzden bu yazıyı okuyan herkes otomatik olarak mimlenmiştir. Sevgiler...

9 yorum:

  1. (F) Butun hayallerim suya dustu. Bir tane bile yorum olmazmi yahu! :) bahtsiz bedevi gibiyim. Allahtan Z. Gormuo. Kahrolur :p

    YanıtlaSil
  2. Tatlımmm ben geldimmm :) Dur yorumlicam şimdi.. Az önce yazdım bir sürü ama elektrik gitti gönderemeden :(

    YanıtlaSil
  3. Kuzularımmm nihayet yazacak vaktim oldu :)

    YanıtlaSil
  4. F, çok güzel gözlere sahip, gülüşü içten, balık etinin yakıştığı TEK HATUN! :) Tatile gitmesi ve uzun süre çevrimdışı olmasıyla cezayı hakeden terzi :)

    YanıtlaSil
  5. Z, saçlarının rengiyle bana bu yaşta saçlarımı boyattıracak, ev işlerinde Kürşat, Dikişte Üstad; O'nu ev hanımı pozuna sokacağım TEK HATUN :)

    YanıtlaSil
  6. Şööööyle bi toparlarsak; Tatlı, şirin, sevimli, tertemiz kalpli, bana cimcime demelerine bayıldığım, saatlerce telefona konuşmaya deli olduğum, benim içimde dikiş aşkını yeniden doğduran canlarım ciğerlerim F ve Z :) kocamaaaan öperimm!

    YanıtlaSil
  7. oyyy ömre bedel olmuş sedikom bu yorumlar. cezayı hakeden terzi yesin seni :)
    Bu arada Z için yazdıklarına koptum hahahha ev işlerinde kürşat :)))
    Sedam balım çok teşekkür ederim bu güpgüzel düşüncelerine. Biricik cimcimemiz. Seni çok seviyoruz. ve kocaman kocaman öpüyoruz tatlı yanaklarından...

    YanıtlaSil
  8. Blogunuzu yeni keşfettim ve hakkınızdaki düşüncelerim: cesur ve eğlenceli dostlar olmanız/hissettirmeniz..

    YanıtlaSil
  9. ışık; çok teşekkür ederiz güzel düşüncelerin için :) öpüyoruz çok çok :)

    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;