13 Temmuz 2012 Cuma

Z'nin Favori Allıkları..

Herkese selam ben Z,dikiş arasında favori allıklarım dan bahsetmek istedim. Hep dikiş hep dikiş :) Makyaj ve bakımı unutmamak lazım dimi :)
 Allık seçimlerim genelde hafif pembe yada şeftali tonlarından yana arada farklı seçimler yapsamda favori ve sürekli kullandığım allıklar birazdan görecekleriniz.Napıyım aa dostlar klasikçiyim biraz doğal tonlardan hafif masum pembemsi yanaklardan vazgeçemiyorum:)

                                                   İşte benim cicilerim..



Pembe pembe gönlüm sende ,diyerek ilk allığımla başlıyorum.

En eski ve vazgeçilmezlerim ilki olan Lancome .Resimdede anlıyacağınız üzere baya azaltmış bulunuyorum.Resimlerde daha iyi görebilmeniz için bol bol sürdüm:)  Makyajımda tabiysi hafif kullanıyorum, çok tatlı hafif ışıltılı bir pembe .







YSL allığımı alalı en fazla 5 ay olsada aldığım günden beri çok sık kullandım çok ama çok seviyorum kendilerini aramızda bir aşk var diyebilirim her ne kadar Dior geldikten sonra aramız biraz açılsada hala bende yeri bir  ayrı:) görsellerinin sırası ilk önce koyu ,sonra açık ve karma halleri :) açıklayıcı olsun istedim:)







Sırada Chanel, markası bile beni cezbetmeye yetiyor:)






Son olarak yeni aldığım aslında bir bronzer olan ama benim allık olarak kullandığım Dior Nude.
           itiraf ediyorum arkadaşlar dış ambalıjına vuruldum ve hemen kaptım:)





                                                   Herkese kocaman öpücükler:)

4 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş bence =) renklerine bayıldım =)

    http://gizemizmirli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. KeLeBeK; çok teşekkürler. Beğenmene sevindim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Chanel'e bittim. Markası yeter onun zaten ya :)

    YanıtlaSil
  4. belss; kesinlikle katılıyorum ismi bile ayrı bir his yaratıyor insanda:)kıyafetlerini yada çantalarına ulaşamayıp bir chanel kadını olamasakta .makyaj malzemeleriyle avunuyoruz:)

    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;