12 Eylül 2012 Çarşamba

Bir diy, bir dergi, iki film, bir su :)

Herkese selam. Ben F. Z den haber alınamıyor bir süredir farkındayım ama yapacak birşey yok. Çok yoğun bu sıralar. Bayram, tatil derken AÖF sınavları başladı, ders çalıştı. Bu hafta da küçük Ata'nın mevlütü için şehir dışında. Yani benimle başbaşa kaldınız. Tebrik ediyorum :) Kafa ütüleme konusunda master yaptım malum. Bu ara depresyonuma sebep dikiş dikemiyorum. Makinem de sağolsun bu konuda bana yardımcı olamıyor. Pek kötü dikmeye başladı bu sıra. Velhasıl ben de kendimi başka işlere verdim.

Uzun zamandır kutu kaplama aklımdaydı. Okunacak kitaplarım orta yerde öylece duruyor. Ve ben bu aralar pek okuyamıyorum. Bakıp bakıp sinir oluyorum. Dedim bari bir kutu yapayım sempatik birşey. Belki iştahlanır okurum. Ve dediğim gibi de oldu. Dün gece okudum biraz :)






Bakkal amcadan bir kutu ve kumaşçıdan kanvas bir kumaş alınır. Kapaklar kesilir, kumaş da kutu boyutunda kesilir ve mucize alet silikon tabancasıyla bir güzel yapıştırılır. Kitaplarıma gözüm gibi baktığımdan sebep, kutunun içi havalı plastikle kaplanır. Hani şu küçükken pıt pıt patlattığımız, beyaz eşyalardan çıkan. Kumaş ve plastiğin birleşim yerlerindeki kötü görüntü için de kalın bir kurdele geçilir kenarlara... Ve tataam


Kitaplarımı ve evyapımı bebişimi hazine kutuma yerleştirdikten sonra huzur buldum :)


Tam o sırada Z bir fotoğraf yolladı. L'officiel dergisi Türkiyede ilk sayısını çıkarmış. Merakla bekliyorduk. Bugün koşa koşa gidip aldım. Gerçekten süper olmuş dergi. Bayıldım. İçerik dopdolu. Ayrıca dünya moda merkezlerinden eki hazırlamışlar. Bakmaya doyamazsınız. Artıı Andrej Pejic! Sen nasıl bir hermafroditsin öyle!


Bugün dopdolu bir gün geçirdim bu arada. Uzun zamandır beklediğim film vizyona girdi cuma günü. Brave. Animasyon filmlerine bayılırım o bir tarafa da. Bu filme bittim resmen. Yeni Bridget Jones kızkurusu. Uzun zamandır arkadaş çevremde bebek konusu konuşuluyor ondan mıdır, içerisi çocuk-ebeveyn doluydu ondan mıdır bilemedim ama keşke küçük bir kız çocuğum olsaydıda onunla izleseydim dedim. Kısacası mükemmeldi! Bu arada baş kahraman Merida'yı Beren Saat seslendirmiş, pek de güzel olmuş, ayrıca 3D idi.


Film demişken dörtgözle beklediğim Hobbit de yakında vizyonda. Duymayan kalmamıştır ama ben yine de yazayım :) The Lord Of The Rings sevdalılarına :)



Şimdi demeyin sakın nasıl bir post oldu bu? Hani moda, güzellik, bakım nerede. Onunla ilgili de bir kelamım var. Aile hekimimize küçük bir ziyaret yaptım önemsiz bir konuda. Ne kadar zayıflamışsın dedi. Ben de birşey yapmadığımı sadece yemek yeme alışkanlığımı değiştirdiğimi söyledim. Atıl bey tam bir sağlıklı yaşam gurusu. Hemen öneri bombardımanına tuttu beni. Bolca su içmemi ama bu arada hergün mutlaka 2 bardak mineralli su içmemi söyledi. Asitli içeceklerle aram yok şu sıralar. Yani maden suyu içemiyorum. Ben de bu arkadaşı buldum market rafında.










Doğal zengin mineralli su. Soda gibi sert değil. Ve tadı da rahatsız etmiyor. Su gibi içiyorum günde iki bardak. Sudan mı psikolojik mi bilmiyorum ama cildim bu sıra pek güzel. Şiddetle tavsiye...



Geldik bir postun sonuna. Z'siz hiçbirşeyin tadı yok bu aralar. Haftaya pazartesiden itibaren eski mutlu mesut günlerimize döneceğiz umuyorum. O zamana kadar benlesiniz. Artık katlanıverin canım birkaçgün. Hem kocaman öperim ben sizi :)


10 yorum:

  1. ellerıne sağlık ne guzel olmus o kutu:) ayrıca bu anımasyon fılmını bende cok merak edıyorum Beren Saatın sesıde cuk oturmus sankı :)

    http://yagmursonrastoprakkokusu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. kitap kutusu çok cici olmuş, denemek lazım. normal suyu bile zor içiyoruz cnm. ama içmek lazım. merida'yı merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
  3. kutu kaplarken kullandığın kumaş çok güzelmiş, dolayısıyla kutuda güzel olmuş. ellerine sağlık.
    inceldiğin gözümden kaçmıyor:)
    öperim seni

    YanıtlaSil
  4. D.S; cok tesekkur ederim. Film gercekten harika. Dvdsi cikar cikmaz alicam. Omurluk. Cok begendim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Selma's world; cok tesekkurler. Ben de pek su icen biri degilim. Basucuma koydum hatirlayabileyim diye :)) merida ah merida cok tatli :) sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Asortikim :) cok sagol canim benim. Inceliyorum yahu hakkaten :) herkesi aradim gun icin. Senin tel yoktu. Mail aticam. Ben de optum cok cok

    YanıtlaSil
  7. evet o dergıyı ben de cok merak edıyrum almak lazım. Gecen radyoda duymustum dur bakayım bı yarın:) Sagol paylasım ıcın kutu cok guzl olmus:)

    YanıtlaSil
  8. EsraSevgi; Dergi gerçekten harika, bayıldım. Şu anda da elimde zaten. Yavaş yavaş tadınıçıkara çıkara okuyorum :)sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. sevgılı f.z ellerıne saglık ve degrıyı not aldım ayrıcaaaa kıtap kutunnnn nasıl cıcı oyle :))) sevgıler

    YanıtlaSil
  10. kokoş kelebekim :) dergiyi mutlaka al. harika ötesi. ve arşivlik resmen. kutu için de çok teşekkür ederim. :) sevgiler misliyle benden :)

    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;