19 Eylül 2012 Çarşamba

Bursa'nın Yeni Konuğu M.A.C.

Herkesi kocaman öperek musmutlu postumuza başlayalım, zira bugün pek mutluyuz. Mutluyuz derken en çok Z mutlu aslında. Aylardır beklediği mağaza açılıyor. Ben de başımın etini artık yiyemeyeceği için mutluyum :)

Z- Ha sen plan yapmadın yani şunu alıcam, bunu alıcam diye?

Öhöm! Efendim konumuza dönersek; kozmetik harikası M.A.C. Bursamıza teşrif etti.

F- Nihayet sesini duydular tatlım.
Z- Gerçekten biliyorsun nasıl tutkulu bir biçimde istediğimi. Maillerime cevap vermeseler de sonuç olarak artık Bursa'dalar. Çok mutluyum :) (Bu durumdan eşim ne kadar mutlu olacak onu bilemiyorum tabii)
F- Asıl sen benim mutluluğumu bir düşün! Hem kocanın, hem benim ocağıma incir ağacı dikeceksin :)

 M.A.C. Bursa 1 Ekim itibariyle Zafer Plaza Avm'de açılıyor. Nerden biliyorsun derseniz; ahanda ispatı :)


Açılacağı söylentisi üzerine dün soluğu Zafer Plaza'da aldık. Sizler için fotoğraflayalım dedik, "bu iki şaşkın ne yapıyor" bakışlarına aldırmadan :) İspatımızla karşınızdayız. 2. çarşı katında, Benetton mağazasının sağ yanında. Tam açılış tarihini de M.A.C.'i arayarak öğrendik. Kısaca 1 Ekim'de biz oradayız.

F- Sadece 1 Ekim'de mi?
Z- Yok canııım, kovulana kadar tabiiki :)

Bu güzel haberin ardından Z ve ben liste hazırlayalım dedik fakat, Z'nin listesi hazırmış bile.

F- Allah sizi inandırsın, burdan İstanbul'a köprü olur o liste. Siz deyin, 30 cm., ben diyeyim 50 cm. Öyle uzun bir kağıt :)
Z- Abartma sadece 20 cm. :)

Z'nin listesi şöyle;



Z- Sadece bunlar değil, M.A.C. deki tüm allık ve rujları istiyorum.

Yayınladığımız bütün M.A.C fotoğrafları yeni keşfettiğim, blogunu baştan sona en az iki kez okuduğum, merakla yeni postlarını beklediğim Görkem Karman'ın süper bloğu Your Face My Canvas'tan alıntıdır. Makyajla ilgileniyorsanız mutlaka ziyaret edin.



Sevgili Görkem gibi bizde kendi far paletlerimizi oluşturacağımız günün gelmesini sabırsızlıkla bekliyoruz. Tabii bu uzun bir süreç :) Piyango çıkmadığı sürece :)

F'nin istek listesine gelirsek;
İlk önce far paletini oluşturmak. Renkler harika. Sonra güzel bir allık/ruj ikilisi istiyorum ben. Birazcık da fırça. Bu kadarcık :)

Z- Zaten hep "bu kadarcık" diye başlar. Kimi kandırıyorsun sen.
F- Ya sen beni nasıl bir manyaklığın içine çektin. Anlamadan kozmetik ağına düştüm :(
Z- Boyner'de "hadi makyaj yaptırıp, ürün deneyelim" derken iyiydi!
F- Hııııı. Eeee postu uzatmadan herkese öpücüklerimizi gönderelim bence :)

10 yorum:

  1. bir bursalı olarak mutluluktan geberiyorum :D

    YanıtlaSil
  2. çok sevindim ben de tüm allıkları alırım herhalde :))

    YanıtlaSil
  3. o zaman şöyle bir teklifim var.gün paralarını alıp topluca allık ruj almaya gidiyoruz..paraları mac'te eziyoruzzzzz..öpüldünüz

    YanıtlaSil
  4. kozmetik bir aşktır:şu anda seni okadar iyi anlıyoruz ki :))bizde heyecan içinde ayın 1 ni bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  5. shirli parmaklar:emel ablacım allıklar yetmez ki iki kız annesi olarak daha çoook ürün alırsın:)benim annemde mac ürünleri olsa hepsini aşırırdım heehehe..

    YanıtlaSil
  6. sevimli tatlar : hatta günü orda yapalım bence iki çay ikram ederler paracıklarımızı alırlar:)ahhh efsuncum gün parası ne kelime, bak arabaları satmayalım:))allıkları tekerlek yapar gezeriz artık:)))

    YanıtlaSil
  7. Hanımlar gözünüz aydın diyor:) Kocalara Allah sabır versin diyrum:)

    YanıtlaSil
  8. esra sevgi; :) sadece kocişlere mi yahu. Anneme allahtan bolca sabır diliyorum. Malum henüz evli değilim bu arada ben F. Zaten adam bu postu ve yorumları okuyunca soğuyacak evlilikten :) Hayatımı karartacak bu Mac :)

    YanıtlaSil
  9. MACin rujları gerçekten bir harika.Blogumda yapacagım cekilişte hediyeler arasında MAC takma kirpikte var buarada :) Eger katılmak istersen bloguma beklerim

    http://handeyuzel.blogspot.com/

    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Hande Yüzel; kesinlikle MAC rujlar harika, hoş tüm ürün scalası harika :) Hemmen çekilişine katılıyoruz :) Sevgiler...

    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;