13 Eylül 2012 Perşembe

Çok değişik bir mim oldu yahu :)

Bu ara nasıl mim yazısı aşeriyordum bilemezsiniz. Az önce Supercellma balım tarafından mimlendik. Allahtan başka bişey isteseymişim olacakmış herhalde :) Bu arada maluunuz ben F. Genel bir konu hakkında ahkam kesmeyeceğim. Sadece soru cevap. Hadi başlayalım :)

Günün nasıl geçti?
Yapılacak bir ton iş olduğu halde miskinlik yaptım bu  saate kadar. Tam kalkıp maillere baktım. Mimlendiğimizi gördüm. Şimdi de post yazıyorum. Yani işler hala bekliyor :) Akşam da yaşadığım yerin kurtuluş günü şenlikleri var ve işler yarına kadar bekleyecek :)

İsim vermeden bahset... 
O kadar sıkıcı, o kadar pesimistsin ki; yanında vakit geçmek bilmiyor. Enerjim düşüyor resmen. Yanında bulunmaktan hoşlanmıyorum. Değiştirmeye çalışıyorum ama algın kapalı. Hayatında iyi şeyler olmasına izin versen de rahatlasak hep birlikte. Ama yok illa işi yokuşa süreceksin!

Neden hep cam kenarı?
Ne zaman koridora otursam saçma sapan şeyler yaşıyorum. O yüzden en temizi cam kenarı. Aslında en en temizi boş yan koltuk da neyse...

Bugün kendin için ne yaptın?
Of bugün süper bişey yaptım kendim için. Ligasız bamya pişirmeyi öğrendim. O kadar severim bamya yemeyi. Ama pişiremem. Artık öğrendim. Aslında bugün benim için biri daha bişey yaptı. Bay sevdicek Bio Oil buldu benim için Fransa'da. Hani şu çatlak gideren krem. Malumunuz kilo veriyorum ve ufak ufak çatlaklarım var. E Z'de hamile kalmaya karar verdi. Yani hayatımızı kurtaracak krem. :) Deneyip paylaşacağız sizlerle.

Twitter ana sayfanı aç ilk gözüne takılan?
     
Saniyenin 5'te 1'inde aşık olursunuz.

Düşün ki o bunu okuyacak
Emin ol ben de en az senin kadar çaba harcıyorum. Umarım aramızdaki herşey eskisi gibi olur. Bu arada mavi ojelerim çok güzel. Sen zevksizsin!

Kahkaha atmana sebep olan karikatürler
















Klavyeye bakmadan birşeyler yaz
 sebi sebiyorum. Ohannes yazamıyorum! Eskiden ne güzel yazardım bakmadan :( Hüzünlü bir mim oldu bu yahu

Bir cümle düşün, sonra kelimelerin yerini değiştirerek yaz
 düşünseydi sanırdım benim yanıldığımı herkes gibi

Ctrl+V yap
Saniyenin 5'te 1'inde aşık olursunuz.
Ne kadar üşengeçim yahu :) Copy+paste yapmışım :p

Geldik bir mimin sonuna. İsim vermiyorum. İsteyenler mimlesin kendini :) Çok eğlenceli konulardı. Cellmacığıma çok teşekkür ediyorum :) Öptüm çok çok... 

4 yorum:

  1. o arka planındaki koccaman dudaklardan daha kocaman öptüm sizii kavun kokulu dudak koruyucumlaaa :D

    YanıtlaSil
  2. eki eki :) cellmam biz de seni öptük bronze yanaklarından :)

    YanıtlaSil
  3. çok keyifli bir post olmuş..ta..
    hani bize öpücük:(((

    YanıtlaSil
  4. En kocamanından hem de :)

    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;