25 Eylül 2012 Salı

F'nin Kırmızı Pantolonu

Merhabalar ben F. Biliyorum bu aralar hep "Ben F." diye başlıyor postlar ama az kaldı. Çok yakında Z sizlerle olacak. Bomba gibi parçalar dikti. Hepsini çalacağım :)

Z- Tarih tekerrürden ibarettir biliyorsun :)
F- Deneme atölyem benim. Sen çok yaşa!

Bu aralar pantolon takıntım var. Sürekli pantolon dikiyorum/alıyorum. Sebebi var ama; benim hiç pantolonum yoktu. Büyük bir etek koleksiyonum var. Özellikle blue jean. Fakat pantolonum yok. İlk sebebi zamanında sahip olduğum malum kilolardı. Pantolonla hoş bir görüntü oluşturmuyordu zira :) Sonra bir de etek daha bir kadınsı bir hava veriyor gibi geliyordu. Sonra ben azcık zayıflayınca, kendimi pantolon azmanı bir insan olarak buldum. Çok da iyi oldu. Çünkü inanılmaz rahat. Saatlerce ne giysem diye düşünmüyorum artık. Pantolon+t-shirt kurtarıcım oldu.

Kırmızı pantolonuma gelirsek; Bu postta siyahını diktiğim pantolonun tıpkısının aynısı. Sadece rengi kırmızı ve bir beden küçük :)




Dikim aşaması aynı şekilde, yalnız pay vermeden biçtim. Aynı patronu kullandım yani :) Tembel işi oldu biraz :)

Geri kalan kısım siyah pantolonda olduğu gibi.

Ve bitmiş haliyle;



Bu arada bu üzerimdeki minnak mavi üst Z'nin :) Eskiden S bedendi :)

Z- Dedim ama sana kalıbı büyük diye
F- Ben anlamam S beden giydim mi? Giydim :)
Z- Sen kaşındın o zaman!

Efendim postun bu kısmını benden okuyorsunuz. Ben Z. Aşağıda görmüş olduğunuz fotoğraflarda F göbeğini nasıl gizleyeceğini araştırıyor, benim deklanşöre bastığımın farkında olmadan :) Bu da benden size çekim backstage olsun :)



F- İntikam soğuk yenen bir yemektir Z!

12 yorum:

  1. Dikiş işinde gayet iyisiniz.Kırmızı pantolon da ispatı olmuş.Güle güle kullan.İkinizin tatlı çekişmelerini de seviyorum belirtmeden geçmiim dedim.S beden heryerde aynıdır bence :)Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. vay vay vay
    ay ne güzel ya
    bende dikmek istiyorum
    dikiş makinası alayım dedim
    herkes kızım sen delimisin
    dikisin d sini bilmiosun nasıl dikçen makas bile tutamıon dediler
    çokta doğru söylediler
    ama ben istiyorum araştırdım halk eğitim kursu varmış bayan üst giyim diye bir kurs
    anneannem çok bunalırsın zor oluyor o kurslar deyince vazgeçtim
    güle güle giy tatlım bol dikişler
    bak peplum bluz yada elbise çekilişinizide beklediğimide hatırlatarak kapatıyorum bu yorumu;)
    öpüldünüz sevgiler saygılar

    YanıtlaSil
  3. Hümeyra; canım benim çok teşekkür ederiz :) Dimi ama S her yerde S :) kıskanıyo t-shirtünü bozduğum için :))) Sevgiler bizden. Öpüyoruz çok çok

    YanıtlaSil
  4. herşey tadında; aaa çok üzücü. sana söylenenlere katılmıyorum. dikiş hikayemiz postunu okudun mu bilmiyorum. Z'ye annesi dikiş makinasını aldığında garip garip bakmış ben bununla ne yapıcam diye. şimdi süper dikiş dikiyo. soğutma kendini. istiyorsan al eline makası. çünkü yapamazsın diye birşey yok. herkes kendi sınırlarını kendi belirler. Umarım başlarsın dikişe. çünkü çok ama çok eğlenceli. kocaman sevgilerimizi ve öpücüklerimizi ve de ilham perilerimizi yolluyoruz :)

    YanıtlaSil
  5. Fatmaa..ne diyorum biliyomusun..hani allah nasip ederde hayaller gerçek olursa.tüm M ve L bedenleri XS olarak üretin..kilolar itibariyle en iyi ihtimalle M olup hayatı boyunca S beden giyememiş bizler nasiplenelim be canoomm..olma mı??
    her ikinizi de öpüyorum tatlı kızlar..

    YanıtlaSil
  6. efsuncum sana özel tasarımlar yapçam balım :) hepsi xxs olacak :) bi de özel home creation yaparız sana :) tüylü terliklerle. eh efsun hala gülüyorum :) idolümsün canım benim. çok öpüyoruz biz de :)

    YanıtlaSil
  7. Bayılıyorum size nasıl keyifli keyifli yapıyor, çekiyor ve yayınlıyorsunuz:=)))

    YanıtlaSil
  8. Neclacim biz de senin guzel yorumlarina bayiliyoruz :) opuyoruz cok cok

    YanıtlaSil
  9. RUJ ÇOK ŞEKERSİN BAYILDIM SANA

    YanıtlaSil
  10. Yasemin uzunoglu; :) o sizin sekerliginiz. Cok tesekkur ederim. Kocaman opucukler ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. çok şekersiniz ikiniz de! :) ben her zaman derim, en iyi terzilik, tembel terzilik! :D

    YanıtlaSil
  12. Kendindik.com cok tesekkur ederiz :)) tembel terzilik super :)

    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;