28 Eylül 2012 Cuma

La Luna Look

Herkese kocaman sevgiler dileyerek başlayalım,

Geçtiğimiz günlerde La Luna Diyesim Var adlı bir post yazmıştım. Diktiğim bir t-shirtün yapım aşamalarını yayınlamıştım. Fakat bitmiş halini fotoğraflayamamıştım. Bugün Z fotoğrafladı :)

Z- Çalışkan arı gibi gösteriyorsun kendini. Son postlar hep senden. Ya ben?
F- Oyyyy senin diktiğin kazak tek başına akıllara zarar. Süper ötesi oldu. Çok yakında blogda. Bayılacaksınız.
Z- He canlarım ben de çalışıyorum. Dikiyorum ama henüz fırsat bulup yayınlayamadık. Hali hazırda üç dikiş postum var. Bir türlü dikişten fırsat bulamıyorum.

Anlayacağınız kış kreasyonu sağlam Z'nin :) Kazak bile dikiyor artık. Daha ne olsun değil mi?

Şimdi sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyoruz.

Öpüyoruz çok çok çok çooook.

9 yorum:

  1. valla bravo
    allah verdiği yere yeteneği çuvalla veriyor işte :)
    kibelem.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok hoş ışış ışıl ellerinize sağlık.. www.cati-kati.net

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş, çok da yakışmış, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. bayıldım sitenize üye oldum bile

    YanıtlaSil
  5. bayıldım sitenize üye oldum bile

    YanıtlaSil
  6. Tulay demirbas; cok tesekkur ederim utandiriyorsunuz beni :) sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Duygu uygun; cok tesekkur ederim. Begenmenize sevindim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Aslicim; cok tesekkur ederim canim benim :) opuyorum cokca

    YanıtlaSil
  9. Yasemin uzunoglu; cok tesekkur ederiz sevgiler :)

    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;