8 Eylül 2012 Cumartesi

Z ve F neler mi yapıyor?

Herkese selam, ben F.
Bir önceki postta neden ortalarda görünmediğimizden bahsedeceğimi söylemiştim. Bu da bir açıklama postu olacak. Umarım çok uzatmam :)

Malumunuz bayramdan beri pek ortalarda yokuz. İkimizde yoğun günler geçirdik bayram telaşesini üstümüzden atamadan...

Benim çook uzaklardan bir arkadaşım geldi.

Z- Arkadaş?
F- Yahu yazayım mı açık açık müstakbel kocam die. Adam daha tek taşını almamış, Evlenme teklif etmemiş. Yahu ben siyah taş istiyorum bu arada bebeem. Çok büyük olmasına da gerek yok he-
Z- Heeey allahım gitti yine kafa. Konuya dön! Flörtün diyelim.
F- :) Liseli kızlara döndüm 31 yaşıma inat.

Efendim flörtüm geldi uzak yollardan. Uzun bir ara verdiğimiz ilişkimize kaldığımız yerden devam ediyoruz diyeyim ben, siz anlayın. :)

Z'nin de minik yeğeni Ata geldi. Şu ana kadar gördüğüm en tatlı bebek hiç abartmıyorum. Yani anlayacağınız ağır misafirlerimiz vardı.






Şepşeker bir bayram geçirdik. Bu yıl tüm sevdiklerimi gördüm bayramda. Son yıllarda yaşadığım en güzel bayramdı. Tabii sonrasında malum misafirimle güzel zamanlar geçirdik, hoş sohbetler yaptık.





Her zamanki gibi memleketi kurtardık. Sohbet konularımız maalesef güncel haberler oldu. Birçok şehit verdik malumunuz. (Allah mekanlarını cennet etsin) Okuması için ona kitaplar aldım. E ben seçince biraz siyasi oldu ama idare ediyor sanırım.





Yurtdışında tanıştığı bir stilistin kartvizitini almış benim için. Fikir alabileceğimi düşünmüş. Bu arada kartvizite bayıldım. Çok şirin.





Ve tabi resmi doğum tarihim 28 Ağustos. Bayram gibi bir doğumgünü geçirdim. Çok ama çok güzel ve özeldi. Bunlar çiçeklerim. Öncesinde canımın içi Z ile kutladık bol dedikodu eşliğinde.





Bursa'da henüz bilmediğim yerler de varmış. Saitabad bunlardan biri. Harika bir şelale var, ancak yaz sonu olduğu için çok fazla su yoktu. Ama gerçekten hayran kaldım. Bu arada verdiğim kilolar gözlerden kaçmasın lütfen. Kayıtlara geçsin!

Ve sonunda misafirimin dönüş vakti geldi. Geçen hafta cuma günü onu yolcu ettim. Aldım elime işimi; hani şu stras taş işlediğim organze kumaş vardı ya işte onu. Korkunç bir haberle yıkıldım. Zaten herşey bu kadar mükemmel olamazdı. Mutlaka bir problem olmalıydı. Kuzenimin vefat haberiyle depresyonun dibini gördüm. Korkunç günlerdi. 47 yaşında veda etti bize. Bugün ruhuna mevlid okundu. Yine ağladım, yine hırpalandım. Ama geçecek. Onu hep gülen yüzü, kahkahasıyla hatırlayacağım. Depresyon dolu günlerimde Z Kıbrısa küçük bir tatile kaçtı kocişiyle. Gelirgelmez sesimi duyunca anladı ne halde olduğumu. Hemen dışarı çıkardı beni. Kendime geldim.

İnsanın çevresinde sevdiklerinin olması inanılmaz bir mutluluk. Onlarsız bir hayatı düşleyemiyorum bile. Anneciğim o kadar metanetli ki yanında ağlamama bile izin vermedi. "Tanrı onu bizden daha çok sevdi" dedi hep. Yeğenini kaybetmiş olmasına rağmen beni toparlamaya çalıştı. Z aklımı oyaladı. Depresyon çukurundan çıkardı. Hala içimden birşeyler yapmak gelmiyor. Ama azimliyim. Yazıp yazmamak konusunda da epey düşündüm. Ama irini akıtmak gerek biliyorum. Umarım çok sıkmamışımdır. Öpüyorum kocaman...

F- Z?
Z- :(
F- Canımın içi!

14 yorum:

  1. canımmmm geçmiş doğum günün kutlu olsun ..nice nice güzel sağlıklı mutlu yıllara :))hayatın boyunca hep mutlu ol inşallah..
    evet gözümden kaçmadı bayağı incelmişsin..çok hoş görünüyorsun canım..

    başınız sağolsun..yalan dünya diyorum böyle erken ölümleri duyunca..Allah nurlar içinde yatırsın mekanını cennet etsin inşallah..
    insanın böyle günlerde sevdiklerinin yanında olması en buyuk destek..

    YanıtlaSil
  2. Başın sağolsun canım... Hayat ne yazık ki bazen sevinçle hüznü aynı anda yaşatıyor insana...

    Kuzeninin mekanı cennet olsun...

    Şu sıralar ben de uzaklardayım ama döndüğümde görüşebiliriz hep birlikte...

    Hem daha beni pazara götüreceksiniz bak unuttum sanmayın :)

    YanıtlaSil
  3. F'cim nice mutlu yıllara... Verdiğin kilolar için seni kutluyor ve kahvemi şerefine kaldırıyorum.

    Bir de başın sağolsun canım :( böyle durumlarda karşımdakini rahatlatmaya çalışırda ne söyleyeceğimi hiç bilemem çok zor bir durum. Allah sabırlar versin...

    YanıtlaSil
  4. Sevilcigim; cok tesekkur ederim balim. Bir yil daha harcadik omrumuzden. Allah saglikla mutlu yaslandirsin hepimizi. Artik soyleyebilirim nazarlik bi yani kalmadi. 87 kilo idim. Tam 10 kilo verdim. Bu sabah 77 kiloyu gordum. Cok mutluyum.

    Abim icin de artik onu mutlulukla anicam. "Fatooos" diye seslenisi kulaklarimda. O benim yuzumu guldururdu hep. Umarim gittigi yerde mutludur. Insanin sevdikleri eli ayagi o bitarafa da blogger arkadaslarimda dostlarim benim. Guzel yorumun icin cok tesekkur ederim tatlim. Opuyorum cok

    YanıtlaSil
  5. Denizcigim; cok tesekkur ederim. Dedigin gibi, hayat iste. Akip gidiyor. Sen en son balikesirdeydin konustugumuzda. Donunce haberleselim. Gidelim sali pazarina. Opuyorum kocaman balim

    YanıtlaSil
  6. Mugecigim; canim cok tesekkur ediyorum guzel yorumun icin. Hala vermeye devam ediyorum kilocuklarimi. Metabolizma yavasliyor falan sehir efsanesiymis. Yeme aliskanligini degistirince hersey halloldu. Ne diyet yapiyorum ne spor.

    Ben de kotu durumlarda kalirim dilim tutulur. Sadece yanimdaysa o kisi kocaman sarilirim yalniz hissetmemesi icin. Gercekten allah sabri veriyor. Sizin gibi guzel, tatli arkadaslar verdigi gibi. Opuyorum cok

    YanıtlaSil
  7. nice mutlu yıllara blogunuzu izlemeye aldım cokgüzel :)

    YanıtlaSil
  8. canıımm..başın sağolsun..çok zordur bilirim..geçen yıl trafik kazasında 28 yaşında kuzenimi kaybettim.üstelik karısı 3 aylık hamileydi o zaman:(( doğum oldu bebeğimiz 6 aylık oldu bile..hayat devam ediyor Allah bir canı yanına aldı bize yeni bir can verdi..onunla avunuyoruz..Allah nurlar içinde yatırsın..ölenle ölünmüyor..kendimizi toparlayıp hayata kaldığı yerden devam ediyoruz işye..öptüm seni..

    YanıtlaSil
  9. Buffy style; cok tesekkur ederim :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Efsuncugum cok sagol. Cok zormus gercekten. Neyseki bizde de iki evlat var. Hem de babasini aratmayacak cinsten. Akli basinda, efendi. Haberi aldigimizda hic aglamadi. Aglamayin babam uzulmesin dedi. :( zaten en cok ona uzuldum. Babasiz kaldi genc yasinda. Allah size de sabir versin efsuncum. Her olum zor. Ama genc olum cok daha zor. Yarim kalmislik... Allah mekanlarini cennet etsin. Diyecek cok fazla birsey yok. Opuyorum cok cok kuzum. Bu arada remziyeyi sormayi unutuyorum hep. Bebis iyidir umarim. En yakin zamanda gorusucez :)

    YanıtlaSil
  11. remziye toparladı maşallah.3,5 aylık oluyor neredeyse..kısa süre sonra cinsiyeti belli olur..hadi topla bizi biraraya da görüşelim..ben de çok öptüm ikinizi..

    YanıtlaSil
  12. Bu gece mail atıcam efsuncum herkese haftaya görüşüyoruz inşallah. Remziyeye çok selam. Dikkat etsin bebişe. Öptük çok çok

    YanıtlaSil
  13. basınız saglolsun allah sabır versın ve umarım kı ılıskınız artık tek nefes devam eder..bursadakı bu selalayı cok merak ettım

    YanıtlaSil
  14. kokoş kelebek; balım çok teşekkür ederim güzel niyetlerin için. Şelalenin ismi saitabad. Kestel tarafında. ankara yolu üzerinde. mutlaka görmelisin. Erikli sularının dolum tesisinin çok yakınında. sanırım şelaleden gelen o su :)

    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;