14 Ekim 2012 Pazar

Z'den Kazak/Tunik Serisi Vol.2

Herkese selam ben Z :)
Kıskananlar çatlasın mesela F

F- Hahahhaha iki tane kazak dikmiş, seri oluşturdum diye havasından geçilmiyor. Sanırsın Prada kış koleksiyonunu hazırlamış.
Z- Yarın öbürgün kumaşçıda trikolara bakarken yakalamayım seni. Tıpış tıpış yanıma gelirsin nasıl diktiğimi sormaya!
F- Garanti veremem canım :)
Z- Heh böyle yola gel işte :)
F- Anlat hadi anlat nasıl diktin?

Önce kumaşı ikiye, sonra yine ikiye katladım.


Kalıp kazağımı kullandım yine. Bu kazağı kalıp olarak kullanmamın tek nedeni; yaka açıklığını ve genişliğini sevmem. İsterseniz beğendiğiniz herhangibir t-shirtünüzü de kalıp olarak kullanabilirsiniz. Tamamen tercih meselesi.


Kumaşım yeterli gelmediği için, kolu bütün dikemedim. Manşet kısmına çift kattan ek parça diktim. Kalınlığı tercihinize kalmış. Herzamanki gibi parçalara overlok çektim.


Son olarak etek ucunu önü kısa arkası uzun yaptım. Yanlardan da küçük yırtmaçlar bıraktım.


Ve karşınızda lacivert tuniğim;



Umarım beğenmişsinizdir. Herkese kucak dolusu sevgiler...

20 yorum:

  1. tabiki de beğendik ellerine sağlık çok da yakışmış

    YanıtlaSil
  2. sedaSRC(BiçDikGiy):beğenmenize çok sevindim.güzel sözlerin için ayrıca teşekkür ederim.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Bu aralar salaş moda zaten ve gercekten cok güzel olmuş,ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eslemcim; cok tesekkur ederim. Begenmene cok sevindim canim. Sevgiler

      Sil
  4. pradaya a< kalmış ,hiiiiiii akıllara <arar olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikisdersi; begenmene cok sevindim. Meslektasimiz olarak fikirlerin degerli :) ah ama prada nerdee biz nerde :) sevgiler kocaman...

      Sil
  5. Çok şık olmuşşş, bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seher tasci; cok tesekkurler. Sevgiler...

      Sil
  6. müthiş olmuş.çok güzel taşıyorsunuz bir de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Designbyseda; cok tesekkur ederim. :) guzel bakan gozleriniz yuzunden :) kocaman opucukler...

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Bal kizin annesi; cok tesekkurler :) sevgiler...

      Sil
  8. çok güzelllll tam benim tarzım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel ablacim; begenmene cok sevindim. Opuyoruz cok cok sevgiler

      Sil
  9. iyi fikir ,bende sizi bloguma davet ediyorum beyenirseniz de izlemenizi isterim
    son izleyiciniz ben oldum:)

    sevgiler

    http://burcinkuran-wonderlust.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel ve pratik gözüküyor ben de zevkime göre tunik bulma sıkıntısı çekiyorum deneyeceğim mutlaka .paylaşım için teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Bence gayet şık olmuş, ellerinize ve emeklerinize sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil

Ben diyorum ki;